Bu gece gelsem yanına
Papatyaları bıraksam kapına
Kapıyı açsan
Kollarını boynuma dolasan
Sımsıkı sarılsak
Bir bütün olsak
Dudaklarımın sussa
Gözlerimiz konuşsa
Bu gece bizim olsa
El ele verip o hayalini kurduğumuz uğruna birlikte dualar ettiğimiz geleceği de yine ikimiz inşa edeceğiz.
Kimseden tek bir şey istemeden bizim zaferimiz aslında bu.
İkimiz kocaman bir ordu.🤍
Yaslan bana bitanem yorulduğunda beraber dinleniriz, anlat bana, derdine bir derman buluruz, yaralandın mı gel ben sararım tüm yaralarını, sen yeter ki iyi ol