Havai fişek atmak;
cahilliktir,
bencilliktir,
görgüsüzlüktür,
saygısızlıktır,
doğaya ve canlıya acımasızlıktır,
dünyaya uyum sağlayamamanın göstergesidir,
aşağılık kompleksinin dışa vurumudur,
üstelik kamu kurum ve kuruluşlarınca uygulandığında tam bir akıl tutulmasıdır...