Mecbure

Mecbure
@Mecbure_21
Bizler, Rabbinden başka kimseden beklentisi olmayanlarız.. DUA İBADETİN ÖZÜDÜR * ռɛ ʐǟʍǟռ ӄɨ ǟʟʟǟɦȶǟռ ʊʐǟӄʟǟşȶıʍ, ɨռֆǟռʟǟʀʟǟ ƈɛʐǟʟǟռɖıʀıʟɖıʍ
Ölümün saati yok. Yanınızdaki kişiye değer verin; kırmayın onu. Durup, durup sevdiğinizi söyleyin, özel hissettirin. En ufak bir şeyde bitti demeyin, ağlatmayın, üzmeyin. Neden mi? Çünkü ölümün saati yok. Doğan Cüceloğlu
Deprem
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Davetçi bir mümin gündemine Kur 'anı almalıdır, oradan dipdiri bir ahiret yakınlığı elde etmeli, sonra da bunları muhatabına aktarmalıdır.
Alıntı
Ne ölümün hüznü var, ne hayatın neşesi. "Nasılsın" samimiyetsizliği ile "İyiyim" sahtekarlığı arasında bir yerdeyiz.
1000Kitap
Güzel olan her şey yarım kalır, filmler en güzel yerde sonlanır. Çok mutluyum dediğin yerde hüzün kendini hatırlatır... Çocukluk kısadır, gençlik azdır ve bebeklik sanki hiç yaşanmamıştır! vefa azdır, sadakat sınırlıdır, verilen sözlerin ömrü kısadır! Çok seversin çok çabuk gider, güzel rüyalar en güzel yerinde biter. Güzel olan ne varsa, sevdiğin şarkı gibi hemen bitiverir, kısacıktır..!
1000Kitap
Dua esnasında, "Allah'ım" dedikten sonra kendimi ifade edemeyişim ve o anki iç çekiş...