Ölümün saati yok. Yanınızdaki kişiye değer verin; kırmayın onu. Durup, durup sevdiğinizi söyleyin, özel hissettirin. En ufak bir şeyde bitti demeyin, ağlatmayın, üzmeyin. Neden mi? Çünkü ölümün saati yok.
Doğan Cüceloğlu
Güzel olan her şey yarım kalır, filmler en güzel yerde sonlanır. Çok mutluyum dediğin yerde hüzün kendini hatırlatır... Çocukluk kısadır, gençlik azdır ve bebeklik sanki hiç yaşanmamıştır! vefa azdır, sadakat sınırlıdır, verilen sözlerin ömrü kısadır! Çok seversin çok çabuk gider, güzel rüyalar en güzel yerinde biter. Güzel olan ne varsa, sevdiğin şarkı gibi hemen bitiverir, kısacıktır..!