meçhulyolcu

Bana da yazıklar olsun, hiç gelmemiş bir insanın gelmesini bekledim.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Dün tarih oldu. Yarın bir gizemdir. Bugün ise bir armağan. Bence bu çok özel bir şey... Her anı doyasıya yaşayın ve tadını çıkarmaya bakın...”
İnsanlar hakkında hüküm vermeden önce, Peygamber Efendimiz (s.a.v.)’in “Kalbini yarıp baktın mı?” hadisini unutmayınız. Hatırlatınız, hatırlattırınız
Şikâyet ettiğim hayatım, belki de başkasının hayali... Özür dilerim Allah’ım...”
Şunu unutmamanda fayda var; zor günlerinde gösterdiğin sabrın, mutluyken ettiğin şükürden daha kıymetlidir. Verilene razı olmak kadar, senden almana da razı olmak gerekir.