Sevgisini göstermeyen babalara kin dolu çocuklar...
Kime sorsam bundan dert yanar...
Kimisi o şerefsiz bir baba kimisi o hayırsız bir evlat der.
Halbuki her biri birbirinin meyvesi... Biri evlada sevgi göstermemiş biri de babayı anlayamamış basmış tahammülsüzlüğü, öfkeyi, kini... Belki babalar da öyle görmüştür o çok ketum babalarından. Sevgi görmemiştir. Biliyorum bir evlat olarak babaya öğretmek gibi bir fiil zor iş ama denemeliyiz. Bunu bir asrın başlatması gerek yoksa bu kısır döngü devam edecek. Şuan görüyorum bütün olumsuzluklara rağmen genç nesilde evlat sevgisini.
Mesela bildiğiniz üzere toplumumuzda büyüklerin yanında kendi evladını sevmek ayıp diye geçer çekinir aileler. İşte biz bunu yıkmalıyız. Kimisi insanlığı bunu gerektiriyor diye kimisi de önderi Peygamber Efendimizden(s.a.v) gördüğü çocuk sevgisinden ötürü.. bir şekilde bir bahane bulun ey insanlar, ey müslümanlar!! Bahaneler her zaman için de kötü değildir. İyi olmak sevgi göstermek için bile bahanelerimiz olmalı. Selam ve dua ile...