Zekanın da eğitim ve fiziksel görünüm kadar önemli olduğu bir gerçekti Fakat her şeyden önemlisi, insanların kim olduğunu belirleyen, ne yapmak istediklerini ve kendileriyle ilgili ne anlatmak istediklerine dair özgürce yaptıkları seçimlerdi.
Sizde nasıldı bilmiyorum ama hayatımın başlangıcında, benim dünyamda sadece iki çeşit insan vardı: En iyi arkadaşlarım ve en kötü düşmanlarım. Her şeyimi vermeye hazır olduklarım ve gebermelerinde sakınca görmediklerim. Sonra büyüdük. Siyah ile beyaz arasında griyi keşfettik. Gerçekten dostumuz olmayan ama yine de biraz sevdiklerimiz ve yakınımız zannettiğimiz halde durmadan bizi arkadan bıçaklayanlarla tanıştık. Küçük farklılık keşfediyor olmanın bir vazgeçiş ya da dürüstlük eksikliği olduğunu zannetmiyorum. Hayata başka bir bakış açısı yalnızca.