M.

Trendeki Kız
7/10
·360 syf.··
Beğendi
·
2024 4. kitabı
·
8 günde okudu
·
Okunma: 14 Kasım 2024 00:00
Merhabaaa Trendeki Kız bu yazarın okuduğum ilk romanıydı. İlk başta kitaptaki karakterleri anlamak zordu. Direkt olarak bir olay örgüsü şeklinde değil önce karakterin adı, daha sonra ise gün içinde karakterin kendi bakış açısından neler yaşadığını anlatıyor. Tıpkı bir günlük gibi ilerliyor kitap. Karakterler oturduktan sonra neyin ne olduğunu çok net anlıyorsunuz. Elbette belli bir sayfa okuduktan sonra hemen hemen her şey oturuyor. Geçmişte olan olayları günümüzde bağlayabiliyorsunuz. Ahmet Ümit gibi bir polisiye romanı beklemek olmaz elbette. Ama Ahmet Ümit kitaplarındaki gibi ters köşe oldum. Kitabı okurken katili tahmin ettim gibiydi ama sonrasında daha farklı olayların olduğunu karakterlerin farklı bir kişilikte olduğunu anlıyorsunuz. Rachel ilk başta anlayamamıştım nasıl bir karakter olduğunu ama sonrasında okudukça anladım. Kitapta 3 kadın karakter 3 erkek karakter var ve bunların birbiriyle arasındaki yasak ilişkiyi anlatıyor. Manipülasyon nedir ve nasıl yapılırı anlatıyor bence. Manipülasyonun insanı ne kadar demoralize ettiğini, ne kadar kötü hissettirdiğini ve doğru olduğunu bildiğin olayın aslında yanlışmış gibi algılattığını anlatıyor. Manipülatif kişilerin hayatınızı berbat bir hale çevirebileceğini anlayabiliyorsunuz. Kitaptaki kadın kadın karakterlere çok üzüldüm. Megan, Rachel, Anna. Yanlış birinin hayatlarına girmesi ile cehennemi yaşıyorlar resmen. Bir yanım onlara çok kızsa da bir yanım onları anlıyor. Kitaptaki karakterler, olay örgüsü, olayın işleniş biçimi olarak bence yeterliydi. Bizde bir tabir vardır ^Herkes ettiğini bulur^ diye. Kitabın özeti bu olabilir bence. Aslında çok fazla spoiler vermek istemiyorum. O yüzden ben susuyorum kitaplar konuşsun diyorum. Hayatımızda güzel ve sağlıklı insanlar olması ümidiyle... İyi okumalar herkese
Roman
Trendeki KızPaula Hawkins · İthaki Yayınları · 202013,7bin okunma
Enes Nuri Başoğlu isimli okura yanıt verildi
M.
Bilmiyorum. Filmi izlemedim.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Çoğu zaman çok fazla arkadaşları olan arkadaşlarıma imrenmiyor değilim vallahi. Hepi topu 3 dostum var. Biri ile aynı şehirdeyim diğerleri farklı şehirde. Ama onlar dışında yok kimse. Ve bu çok sinir bozucu. Neden yazdığımı bilmiyorum ama içimi dökmek iyi oluyor. Buzdan duvarlarımı eritmem lazım. Nasıl bilmiyorum ama bir şekilde arkadaş canlısı olmalıyım. 😑😑
Hayat
Öğretmen Hanım isimli okura yanıt verildi
M.
Umarım 🧡
Çoğu zaman çok fazla arkadaşları olan arkadaşlarıma imrenmiyor değilim vallahi. Hepi topu 3 dostum var. Biri ile aynı şehirdeyim diğerleri farklı şehirde. Ama onlar dışında yok kimse. Ve bu çok sinir bozucu. Neden yazdığımı bilmiyorum ama içimi dökmek iyi oluyor. Buzdan duvarlarımı eritmem lazım. Nasıl bilmiyorum ama bir şekilde arkadaş canlısı olmalıyım. 😑😑
Hayat
Öğretmen Hanım isimli okura yanıt verildi
M.
Elbette az olsun candan olsun ama şöyle 7 8 kişilik bir grupla takılıp deli gibi eğlenmeyi çok isterdim. O anlamda demek istedim 😊😊.
Öneriiiiiii
Son 2 3 aydır düzenli kitap okuyamıyorum. Okumak istediğim bir sürü kitap var ama bir türlü elime alamıyorum kitapları. Bu konuda önerisi olan var mı?? Bu durum çok canımı sıkmaya başladı. 😒😒
1000Kitap
Emre Bulut isimli okura yanıt verildi
M.
Hayvan çiftliğini okudum. Bülbülü öldürmek bitmek üzere. Diğerlerine de göz atacağım. Ve teşekkür ederim hem kitap öneriniz hem de sorunuma çözüm ürettiğiniz için 😊😊