Medine

Medine
@Medineee_
ögrenci
25 Temmuz 2006
14 okur puanı
Şubat 2022 tarihinde katıldı
"Bir kere çıktığın yoldan asla geri dönme.Yoksa daha büyük belalarla karşılaşırsın."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Bazı insanlar içinde bulundukları dünyadan bir kaçış yolu olsa emin ol kaçarlardı" "Ben kendi içimde hep kaçışları olan biriyim.Kendimden bile kaçıyorum.
Alıntı
Ona bakarken göğsümden yıldızlar kayıyordu ve ölen her yıldız hançer olup karnıma saplanıyordu..
Hayatımda yeni bir gün diye bir şey yoktu,her gün bir öncekinin tekrarıydı, hiçbir değişiklik ya da değişiklik umudu söz konusu değildi.