Öncelikle çok orijinal bir word build (dünya yapımı) olmuş. Üzerine düşünülmüş bir bilimkurgu alt metni olan bir distopya diyebilirim. Karakterlerin duygusal anatomisi iyi işlenmiş. Bu da hikayeyi çabuk benimseyip devam etmemi sağladı. Editörel hatalar vardı, örnek vermem gerekirse diyalogdan metne kayış ya da içsel monologdan kurguya geçiş yer yer kopuktu. Son olarak hikayenin kendisini aşırı sevdim. Netflix’e söyleyin, yazarla anlaşıp dizisini çeksin. Sonra da kitabı ingilizce basıp dünyaya tanıtın. Bu kitabın PR’ı kim yahu? Hâlâ uyuyor