Med

Med
@Medyd
Paranoyağım ben! Gördüğüm her taşın içinde kalp,her kafanın içinde beyin var sanıyorum. youtu.be/uLklNSU4tI0?si=...
Anladım ki Hayatta özel günler yok, özel anlar var ve ne zaman olacaklarını sen seçemezsin.
Aydın Yavuzer isimli okura yanıt verildi
Med
Doğrudur,benimki prensip meselesi diyelim.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bam bam bam!
1/10
·208 syf.··
2021 22. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 25 Haziran 2021 09:39
Kişisel gelişim kitaplarına oldum olası önyargı ile yaklaşmışımdır. Keşke buna da önyargı ile yaklaşsaydım, hatta hiç yaklaşmasaydım, yanından bile geçmeseydim. Çok üzgünüm. Okuduğum en kötü kitap olabilir, pardon kitap değil, kitap dışında her şey olabilir. Belki bir muz kabuğu, kırık porselen bardak ya da sigara izmariti. Çöp mü demeliydim yoksa? Neyse siz anlayacağınızı anladınız sayın okur... Yaşamım boyunca pembe bir fil aklıma bile gelmemişken, birden gözümün önünde minik kanatlı pembe filler dolaşmaya başladı. Yahu noluyor! Sen filsin, kendine gel. Nedir o öyle uçmalar, telefonumun üzerinden atlamalar, bardağımdaki suyu hortumlarıyla birbirlerine püskürtmeler falan. Garip garip hareketler. Hay Allah, nasıl kurtulacağım bunlardan! Keşke bunun yerine Şeyma Subaşı'nın Sadece Şeyma adlı kitabını alıp okusaydım belki bir şeyler katardı. Hoş, bir şey katmasa bile fillerle uğraşmak zorunda kalmazdım en azından. Inception filmini izlediyseniz, Arthur helikopterde Saito'ya "sana filleri düşünme desem ne düşünürsün" diye sorar. Saito da "filleri" diyerek yanıtlar. Yani ablacım öyle düşünme demekle olmuyor bu işler :) Bu arada kitabın isminin, George Lakoff'un "Don't Think of an Elephant!" adlı kitabından ç'alınmış olduğunu da görüyoruz. Sadece isim benzerliği olduğunu söyleyebilirsiniz. Bu durumda ben de size; 'peki neden fil (elephant)? neden zürafa, kaplumbağa veya kapibara değil?' diye sorarım. Herneyse, en kısa zamanda bu kitabı okuyup, içeriğinde de bazı "benzerlikler" olup olmadığını gözlemledikten sonra, siz değerli okurlar için incelememi güncelleyeceğim. Kitap, hayatımızdaki olumsuzluklardan kaçmadan, bu acılar ne zaman bitecek diye düşünmeden yaşamayı ve kabullenmeyi öğretiyor. Ya da öğretmeyi amaçlıyor diyeyim. Yazarımız da bir panik atak geçirmiş ve bu
1000Kitap
Pembe Fili DüşünmeZeynep Selvili · İnkılap Kitabevi · 202411,6bin okunma
Med
Ortada bir emek var ve bunu bu şekilde göz ardı edip ziyan etmenizi, okurlara bu dominant cümlelerinizle bir önyargı oluşturmanızı doğru bulmuyorum.Sizin dediklerinizin aksine kitabı okuduktan sonra özfarkındalık duygum daha da arttı ve bana özgüven kazandırdı diyebilirim.Kesinlikle raflarınızda bulunması gereken bir kişisel gelişim kitabı.
Hayat denen bekleme salonuna hoşgeldiniz. Siz yaşamak için neyi bekliyorsunuz? Depresyonunuzun geçmesini mi; kaygılarınızın azalmasını mı; korkularınızı yenmeyi mi; öfkenizin dinmesini mi; içinizden gelmesini mi; yoksa ağrılarınızı geçirecek çareyi mi...
Psikoloji
Med
Panik atak , anksiyete veya korkularınla olan ilişkini değiştirecek,özfarkındalığını ve öz şefkatini arttıracak bir kitap.