Oysa eskiden böyle miydi? İki arkadaş dışarı çıktığında telefona bile ihtiyaç duymazdı, çantasına atardı ya da cebine koyardı. Bu yüzden şimdiki insanlar dışarıya çıktıklarında gerçekten dışarı çıkmış olmuyorlardı. Yine o telefonlarının içine hapsolmuş, ayrı dünyaların içinde yürüyor, koşuyor, yaşıyor gibilerdi.
Hatta psikolog tarafım, ailelerin çocuk yapacaklarsa, tıpkı araba sürmek için ehliyet almak gibi, çocuk sahibi olmak için de bir sınava tabi tutulmalarını söylüyordu.