S.Eyüpoğlu

Oysa eskiden böyle miydi? İki arkadaş dışarı çıktığında telefona bile ihtiyaç duymazdı, çantasına atardı ya da cebine koyardı. Bu yüzden şimdiki insanlar dışarıya çıktıklarında gerçekten dışarı çıkmış olmuyorlardı. Yine o telefonlarının içine hapsolmuş, ayrı dünyaların içinde yürüyor, koşuyor, yaşıyor gibilerdi.
Sayfa 94·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Hatta psikolog tarafım, ailelerin çocuk yapacaklarsa, tıpkı araba sürmek için ehliyet almak gibi, çocuk sahibi olmak için de bir sınava tabi tutulmalarını söylüyordu.
Sayfa 81·Kitabı okudu
Ve belki de bu yüzden hızlı olan her şeyden korkuluyordu, kaçanın yüzleşmesi gereken bir şeyi olduğu için...
Sayfa 73·Kitabı okudu
Hayat bir çözümleme yolculuğu bana göre... Herkes bir şeyleri çözümlemek için yaşıyor.
Sayfa 70·Kitabı okudu
Söylenmeyen şeyler hiçbir zaman hissetmeye de değmiyordu.
Sayfa 43·Kitabı okudu