S.Eyüpoğlu

Bazen kendinden başka hiç kimseye güvenemiyorsun. Bazen dünya tersine dönüyor ve tek yapabileceğin ayakta durmak ve her şeyi tek parça hâlinde atlatmak oluyor.
Sayfa 219 - Marti Yayınları·Kitabı okudu
S.Eyüpoğlu
Çok kopukluk olacağını sanmıyorum ama benim çok severek okuduğum bir seriydi umarım sizde seversiniz ❤️😍
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Aslında her insan, henüz keşfedilmemiş ve işlenmemiş maden cevheri gibidir.
S.Eyüpoğlu
Bilemem..
Bir elin nesi var, 1000kitap'ın sesi var
Rukiye Türeyen %98 engelli; hareket ettirebildiği tek parmağıyla kitap yazmış. Tek hayali kitabının geliriyle 38 yıldır kendisine bakan annesine ev alabilmek. twitter.com/berbatedebiyat/... Nasıl bir kitap bu? : youtu.be/BRILFNoKQPA Biz ne işe yarıyoruz peki? Böyle bir habere en çok kulak vermesi gereken kitle biz olabiliriz Türkiye'de. Bu gönderiyi paylaşan 61 kişiye; (10'u ismini belirtmek istemeyen bir kullanıcıdan), (5'i benden), (5'i Çaça'dan), (5'i Haruni'den), (5'i Murat Ç'den), (5'i Ayhan GÜVEN'den), (5'i ismini belirtmek istemeyen bir kullanıcıdan), (4'ü ismini belirtmek istemeyen bir kullanıcıdan), (2'si https://1000kitap.com/Nesrinay Hanım'dan), (3'ü ismini belirtmek istemeyen bir kullanıcıdan), (3'ü ismini belirtmek istemeyen bir başka kullanıcıdan), (2'si Yüceyurt'tan), (2'si halil er'den), (2'si hipermorik'dan), (2'si ismini belirtmek istemeyen bir kullanıcıdan), (1'i Twitter'dan ismini belirtmek istemeyen bir başka kullanıcıdan) olmak üzere Rukiye Türeyen'in Kanadı Kırık Melek’in Kanadına Takılanlar kitabını hediye edeceğiz. Henüz kitabı okumadım, ama okuyacağım. Böyle bir haberden sonra hediye etmem için kitabı okumuş olmama gerek yok. Kitabın edebi anlatımı, güzelliği, yazım tekniği şu aşamada umrumda değil, benim için hayaller önemli. *Kişileri 5-6 Aralık gibi belirlerim.
Edebiyat
S.Eyüpoğlu
Çekilişe katılmak istemiyorum, destek amaçlı paylasiyorum..
NÛR Süresi
الْخَبِيثَاتُ لِلْخَبِيثِينَ وَالْخَبِيثُونَ لِلْخَبِيثَاتِ وَالطَّيِّبَاتُ لِلطَّيِّبِينَ وَالطَّيِّبُونَ لِلطَّيِّبَاتِ أُوْلَئِكَ مُبَرَّؤُونَ مِمَّا يَقُولُونَ لَهُم مَّغْفِرَةٌ وَرِزْقٌ كَرِيمٌ 24/NÛR-26 Kötü kadınlar, kötü erkekler içindir. Kötü erkekler, kötü kadınlar içindir. Temiz kadınlar, temiz erkekler içindir. Temiz erkekler, temiz kadınlar içindir. İşte onlar, (kendileri haklarında) söylenenlerden berî (uzak) olanlardır. Onlar için mağfiret (günahların sevaba çevrilmesi) ve kerim (Allah’tan ikram edilen) rızık vardır.
Din
S.Eyüpoğlu
Öncelikle afedersiniz 😔 ben yorumunuzu yanlış anlamışım. Şuan açıklama yaptığınızda anladım. Yorumunuzdaki Türkçe yazmak da okumak da caiz değil kısmını mealinden bahsediyorsunuz sandım oyuzden şaşırdım şimdi siz açıklayınca farkettim tabiki sizin dediğiniz dogru. Kusur ettiysek affola 🙂 hayırlı günler..
NÛR Süresi
الْخَبِيثَاتُ لِلْخَبِيثِينَ وَالْخَبِيثُونَ لِلْخَبِيثَاتِ وَالطَّيِّبَاتُ لِلطَّيِّبِينَ وَالطَّيِّبُونَ لِلطَّيِّبَاتِ أُوْلَئِكَ مُبَرَّؤُونَ مِمَّا يَقُولُونَ لَهُم مَّغْفِرَةٌ وَرِزْقٌ كَرِيمٌ 24/NÛR-26 Kötü kadınlar, kötü erkekler içindir. Kötü erkekler, kötü kadınlar içindir. Temiz kadınlar, temiz erkekler içindir. Temiz erkekler, temiz kadınlar içindir. İşte onlar, (kendileri haklarında) söylenenlerden berî (uzak) olanlardır. Onlar için mağfiret (günahların sevaba çevrilmesi) ve kerim (Allah’tan ikram edilen) rızık vardır.
Din
S.Eyüpoğlu
Muhammed Karakaya Bey öncelikle hayırlı günler.. sonrasında ise acaba Kur'an'ı Kerim'in Türkçe okunup yazilmamasinin caiz olmadığı nerde yazıyor? Aydinlatirsaniz sevinirim..