cestlavie

Hiçbirine bağlanmadım... Ona bağlandığım kadar.. Sade kadın değil, insan.. Ne kibarlık budalası Ne mal da mülk de gözü var.. Hür olsak der, Eşit olsak der. İnsanları sevmesini bilir, Yaşamayı sevdiği kadar..
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Beni üzdün, kınamadım. Alışıktım vefasızlığa, el oldun.. Aldırmadım.
Farz et ki rüzgardım, esip geçtim hayatından.
Şimdi seninle yaşanan günleri ateşe veriyorum.. Beni güzel hatırla. Gidiyorum!
"Dilsizdir benim acılarım konuşmazlar kimseyle, sadece benim canımı acıtırlar hem de hiç haketmediğim halde.."