📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Ben sana hep üşüyordum, Çünkü kıştım. Nakıştım, bakıştım. İnkar etmiyorum da bunu, Seni sevmek gibi büyük işlere kalkıştım Ve lütfen inkar etme, Sana en çok ben yakıştım.."
Burnunun dibinde olsa ne olacak? Seni anlamıyorsa Ama birisi vardır ki dünyanın öbür ucunda.. En ihtiyaç duyduğun anda, iki satırıyla bile olsa, Bir çırpıda yanı başında kilometreler önemli değil Mesele fedakarlıkta..