Misvakı çok kullanıyor diye HZ. FATIMA' yı kıskanıp"Vallahi Şu misvak İnsan olsaydı Kellesini uçururdum ." Diyen HZ. Ali gibileri sevemeli demiş Şair...🌹🌹
Misvakı çok kullanıyor diye HZ. FATIMA' yı kıskanıp"Vallahi Şu misvak İnsan olsaydı Kellesini uçururdum ." Diyen HZ. Ali gibileri sevemeli demiş Şair...🌹🌹