Bir çok polisiye kitabı okumuş biri olarak kitabı beğendiğimi söyleyebilirim,dili çok akıcı ve olay örgüsü çok seri şekilde ilerliyor...
Sonu biraz sürpriz oldu benim açımdan,ve gayet seri bir şekilde okudum, sıkıldığım,veya boğulduğum anlar olmadı çok şükür :)
Velhasıl kelam yeni polisiye okumaya başlamış biriyseniz kesinlikle tavsiye ederim.:)
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!