"Bunu hiç unutma evlat! Batı hiçbir zaman uygar olmamıştır ve bugünkü refahı; devam edegelen sömürgeciliği, döktüğü kan, akıttığı gözyaşı ve çektirdiği acılar üzerine kuruludur."
Aliya İzzetbegoviç
Öğrendiğim bir şey varsa o da şu : Bir başkasının yüreğini yüreğinden geçenleri yargılarken bir kişi bir miktar da olsa alçakgönüllülükten ve yardımseverlikten nasibini almış olmalı..