Bazen dalıp gidersin bir şarkının melodisine. Bir rüzgarın fısıltısına, denizin huzur veren mavisine,
gecenin hüzün veren sessizliğine. Eski bir resmin anılarına ve bir kitabın
sayfalarına. Hafif bir tebessüm kalır dudaklarının kenarında.
Yaşamak birazda bunu gerektiriyor sanırım..