Mehlika

Mehlika
@Mehlika_
"Samimiyetin mağlup olduğu devrin insanlarıyız." •instagram.com/yolvekelime?igs...
Unutmabeni çiçeği var, incitmebeni çiçeği yok. Keşke olsa...
Reklam

Mehlika

, bir kitabı yarım bıraktı
Halil Cibran
8.6/10 · 376 okunma
Çünkü "beklemek" zamanın silinmez oymasıdır ve ben sürekli olarak "beklemekteyim".
Çünkü yalnız bir ruhun sadece sınırlı bir soluğu vardır.
Ama her kış mevsiminin kalbinde bir bahar atmaktadır ve her gecenin örtüsünün ardında gülümseyen bir sabah vardır; işte benim karamsarlığım da şimdi bir umut şeklini aldı.
Reklam