Kitabı aralıklı olarak okuyarak yaklaşık 12 saatte bitirdim ama beynim yandı resmen. Çok uzun bir olay örgüsü var. Bu arada kitapta çokça geçen Arapça ve Osmanlıca kelimelerin anlamları dipnot olarak eklenseydi çok iyi olurdu. Sonuç olarak güzel bir konusu var, tavsiye ederim.
Zamanın ne kadar değerli olduğunu anlamak için güzel bir kitap. Neden bilmiyorum ama bana pek sürükleyici gelmedi. Okunabilir ama ben yazarın dilini sevemedim.