📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Güneş doğunca yıldızlar görünmüyordu ama kayıp da olmuyorlardı.Gözümüzdeki görme melekesinin boyutunu değiştirebilsek,belki yıldızları gündüz de görebilirdik.
Şu zavallı kullar birbirinin kanını dökünce daha değerli kullar mı oluyordu sanki ? Çocukları annesiz ve babasız bırakan bir inanç neden kutsal olsundu?
Sevgilinin gözünden akan bir damla,bir erkek için ya hazinedir, ya da hazineyle tartılır.Çaresizlik yoklarınızı bağladıysa o damlayı görseniz de iç acıtır,görmezden gelseniz de…
Bildim ki insan sevinince,üzüldüğünden daha şiddetli ağlarmış.Söylenen bir ağıttı ama gözlerimizden dökülenler sevincin gözyaşları oldu.Mutluluğun adı hıçkırık,hıçkırığın adı umuda döndü.Ağıdı dinleyen ihtiyar bedenler,gözlerinde yaş,dudaklarında şükürler…