İyi geceler sevgili okurlar:
Tamda saat gece yarısına gelmişken, kitap hakkında ki düşüncelerimi yazmak isterim . Bu son yaşadıklarıma bakıyorum da kitap okumak .Belki ben de kitaptaki Nora gibi kaybolmak istiyorumdur .. Tavsiye üzerine okuduğum bu kitaptan asla pişman değilim ,iyki okudum .Kafa dağıtan iyi bir kitaptı. İçeriğe bakacak olursak:
Pişman olmanın faydasını öğrenmenin tek yolu;
İyisi ile kötüsüyle yaşamaktır, hayatta yaptıklarımız, elde ettiğimiz ,sevdiğimiz, başardıklarımız, başaramadıklarımız ,pişman olduklarımız, isteklerimiz vs. Pişmanlığı telafi etme şansı olsa nasıl davranır insan? Sevdiğinden ya da istediğinden vazgeçse farklı bir yaşantıda karşısına çıksa diğer yolu seçse nasıl olurdu? Çoğumuz her karardan sonra eminim bunu düşünürüz. Ya da onunla devam etsem olur muydu ? O işi yapsam Başarır mıydım, o hayatı tercih etseydim, ona hayır deseydim ve birçok düşünceyi daha .. en çok da bugün ettiğim keşkeleri demesen hayat nasıl olurdu?
bu kitapta seçimlerin hayatımızı nasıl etkileyeceğini anlıyoruz .
İyi okumalar