Bu gece kitap okumakla, türkü dinleme arasinda kaldim galiba.. :)
10 sayfa okuyup, arsivimi karistirip 1-2 türkü dinleyip tekrar kitaba dönüyorum :).
Acayip bir durum. Eminim benzer seyleri sizde yasiyorsunuzdur.
Yaz aylarinda daha cok kitap okuyabiliyorum.
Havalar sogudukca... Daha az..
Bu aralar yine tuhaf tuhaf seyler yapip, kitap okumaya vakit ayiramiyorum.
Oysa okumak istedigim o kadar kitap var ki... :)
Neyse icimden geceni buraya yazayim dedim.. Ama..
Rahatsizlik verdiysem affola :)
Iyi geceler..