Günaydin..
Her yer de siyaset görmekten biktim. Kendimizi kitap alemine veriyoruz ama burada bile siyasi mesajlar verilip, laflar sokuluyor..
Siyasetten kacabilene ask olsun. Yanlis anlasilmasin.
Siyasi konulari oldukca hakim biriyim. Ama masallah 80 milyon bu ise talip.
Isin ehli kimlerse, onlari secip, kenara cekilmemiz lazim biraz da..
Insanlik elden gitmek üzere.. Tüm insani duygular gözardi ediliyor..
Gün gelecek herkes pisman olacak ama hayirlisi bakalim.
Neyse sabah sabah caninizi sıktıysam kusura bakmayin. :)