"Hayat acıtır; acıtmıyorsa, hayat değildir. Bu acıyla sarıp sarmalanır, sürekli onu yeniden yaşar, gelecekten korkar ve geçmişe yazıklanırsan, kendini kurbanlaştırmış olursun. Başkaları seni incitir, ama ancak sen kendini kurbanlaştırırsın. Ve eğer kendi kurbanlığından zevk almaya başlarsan, bütün hayatını bunun üzerine kurarsın..."
" Hayat ele avuca sığmaz, önden kestirilemez. Bütün güzelliği de buradadır zaten. Onu güç sahibi olarak dizginlemeye çalışmak ise beyhude bir çabadır. Onu ehlileştiremezsiniz, sadece onun coşku ve çağıltısına katılabilir, siz de kendi ezgilerinizi ona kalabilirsiniz..."