Kimse sizin gelgitlerinizi yaşamak ve kontrol etmek zorunda degil. Seviyorsanız sevginizin arkasında durun, sevmiyorsanız seviyormuş gibi yapmayın. Ne kendinizi ne de başkasını oyalayın. Günlük telaşlar, içi boş heyecanlar peşinde koşarken, sizi kalbiyle karşılayan insanları yormayın. Mesele bir adım atmak ya da bir ilişkiye başlamak değil. Asıl mesele atılan adımın peşinden yeni adımlar atabilmek. Bir ilişkiye başladığında o ilişkinin içinde kalmak. Yoksa herkes bir adım atar, yoksa herkes bir ilişkiye başlar. Peki kırılan kalpleri kim onarır? Yolda bırakılan insanları kim yeniden yola çıkarır? Net olmayan her şey herkes insana eziyet. Ya net olun ya da kimsenin yolundan geçmeyin. Üzerine alınan kendini sorgulasın çünkü bazı şeylerin hesabını vermeye iki cihanda da gücünüz yetmez.