Orhan Pamuk’un okuduğum ilk kitabı. Dilinin akıcılığı üslubunun güzelliği ile hiç sıkılmadan saatlerce okuyabildiğim bir kitaptı. Kitap, Doğu ile Batının efsanelerinden, yüzyıllardır süregelmiş Baba-Oğul çatışmasını ele almış sürükleyici bir kitap. “Çünkü eski masal ve efsanelerdeki şeyler en sonunda gelir başınıza. Ne kadar çok okur, efsanelere ne kadar çok inanırsanız, o kadar çok gelir. Zaten dinlediğin hikaye başına geleceği için ona efsane dersin.” s181.
Çok severek okuduğum, farklı duyguları bir arada
yaşadığım güzel bir yolculuktu.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖