Ya da kararımı değiştirdim hiçbirinizi takmıyorum işim gücüm yok bir de milletle mi uğraşıcam giderim klasik bir müzik dinlerim biraz yağmur sesi biraz da kafa dinlerim en iyisi değil mi keşke yağmur yağsaydı şimdi ne güzel olurdu belki dışarı çıkıp ıslanırdım belkide yağmurun camıma çarpıp yüreğime işlemesini izlerdim ya da bunu da düşünmemeliyim beynim çok yorgun en iyisi uyku
...
Madem ki istiyorsun, öyleyse durma git
Beni düşünme, rahat ol yalnız, kalabilirim
Sen de bilirsin hiçbir acı sonsuza dek sürmez
Hatta, her an yeniden sevebilirim. 🌾🍂