Yağmur

Yağmur
@Mehtap_nur
Yaşama sevinci adına bir tutamağım kalmadı Ömür hanım. Bir garip boşlukta çiviliyim günlerdir gözbebeklerimden. Sahi nedir yaşamın anlamı?
“Hayatın en hüzünlü anı, mevsimine kapıldığın kişinin bahçesinde açabilecek bir çiçek olmadığını anladığın andır.”
Yağmur yağıyor Ömür hanım...gökten değil, yüreğimin boşluğundan ömrümün ıssız toprağına...
29 okur puanı
Ağustos 2019 tarihinde katıldı
Kimseler görmedi Ömür hanım, bu dünyadan ben geçtim 🌸
Şiir
Reklam
Günaydınlar
“Hayatın en hüzünlü anı, mevsimine kapıldığın kişinin bahçesinde açabilecek bir çiçek olmadığını anladığın andır.”
Öyle bıkmışım ki kendimden Kurudum düştüm dalımdan Sanki ruhum çıktı canımdan Sen benden gittin gideli
Müzik
Ya da kararımı değiştirdim hiçbirinizi takmıyorum işim gücüm yok bir de milletle mi uğraşıcam giderim klasik bir müzik dinlerim biraz yağmur sesi biraz da kafa dinlerim en iyisi değil mi keşke yağmur yağsaydı şimdi ne güzel olurdu belki dışarı çıkıp ıslanırdım belkide yağmurun camıma çarpıp yüreğime işlemesini izlerdim ya da bunu da düşünmemeliyim beynim çok yorgun en iyisi uyku ...
Madem ki istiyorsun, öyleyse durma git Beni düşünme, rahat ol yalnız, kalabilirim Sen de bilirsin hiçbir acı sonsuza dek sürmez Hatta, her an yeniden sevebilirim. 🌾🍂
Müzik
Reklam