Yağmur dindi Ömür hanım. Gökyüzü masmavi gülümsedi
yine. Doğa aynı oyununu oynuyor bizimle. Umudun
ucunu gösteriyor usulca, iyimserliğin ışığını süzüyor mavi
atlasından. Ne aldanış!
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Benim şiirIerim çay kokar,
DüşIerim sade sen,
DemIikte nefesin, bardakta gamzen…
SızıIarım diner, uyur dertIerim,
Çayı sen demIersen.
GeIirsen çayımı seninIe böIüşürüm,
GeImezsen ömür biIIah üşürüm…
Cemal Süreya