Mehtap

Mehtap
@Mehtapcan
Artık ne mutlu ne de mutsuzum. Her şey geçip gidiyor.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Benim mutsuzluğum tamamen kendi suçluluğumun ürünüydü, bu yüzden başvurabileceğim kimse yoktu.
Zayıf insanlar mutluluktan bile korkar. İplikle bile yararlanırlar. Bazen mutluluk da insanları yaralayabilir.
Görünürde her zaman gülümsüyor olsam da içeride çaresiz bir mücadeleyle debeleniyordum.