"Kervanbaşı ve iki adamı önce, tanrım, diye bağırdılar, ey Mısır'ın bütün tanrıları. Sonra kaldırıp başlarını bir evreni aydınlatan güneşe baktılar, bir de bakracın içinde oturan çocuğa. Çocuk daha güzeldi."
Kitapta aforizma hakkında bilgiler veriyor ve bazı felsefecilerin aforizmalarini yani özdeyişlerini bir araya getirmiş yazar çok gereği olmayan bir kitap bence 1 saatte okuyup bitirebilirsiniz