Nova

Nova
@Meleeekkkk
⚝ chrysalism
Babamla annemin evliliği neredeyse 40. Yılına giricek ve hâlâ okadar sevgi dolular ki maşallah, hâlâ babam anneme aşkla bakiyo iltifatlar ediyor sonra annem tüm gün tebessümle geziyo ortalıkta. işte böyle her daim gönül ferahlığı veren, yüzünden tebessümü eksik ettirmicek, kalbinin güzelleşmesini sağlicak bir ilişki nasip olmalı kalbi güzel her bireye.
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
♡ Gerçi kadınlar en tamamlanmış, en kusursuz yaratıklardır. gülümsemeleri ise en kusursuz halleridir. Kadın gülümsemesi kusursuzluğun ifadesidir adeta...♡
*Gerçekte hiçbir şeyin tamamlanamayacağını anlamıştır belki de.*
Friedrich Nietzsche
Ateş oldum yanıp tutuştum kendi düşüncelerimden. Niye bu katılık, bu güvensizlik, bu nefret? Derisini değiştiremeyen yılan, kafasını değiştiremeyen insan ölmeye mahkumdur. Sadece bir aptal sürekli taşlara ya da insanlara takılır. Bazı sırlar vardır, yalnız dostlara anlatılacak. Bazı sırlar vardır, dostlara bile anlatılmayacak. Bazı sırlar vardır, kendimize bile açıklanmayacak. Neyse doğrular ve yanlışlar yoktur, sadece yorumlar vardır. Beni anlamıyorlar. ben, bu kulaklara göre ağız değilim...
Bazen sadece sessizleşiyorum. Her şeyi anlayabilecek kapasiteye sahip yetişkin insanlara bir şeyleri açıklama gereğinde bulunmuyorum artık. içimden istemsiz sadece uzaklaşmak geliyor. Kızmıyorum, sinirlenmiyorum sadece içim burkuluyo. Anlamak isteyen anliyo, seven belli ediyor işte çokta karmaşıklaştırmanın manası yok. Yetişkin bir insana yapması gerektiği şeyleri anlatamazsin anlatınca da bı anlamı kalmaz zaten. Yoruldum...