"Bu oda karanlık " diyordum, " bu oda yanlız bugün değil, her zaman böyle karanlık...Burada kitaplarımla ben yaşarız ve bize aydınlık getirecek kimsemiz yok ... Ben burada yanlızlığı bardak bardak içiyorum. Ve ihtiyar kanepelerle konuşmak istediğim zaman , onlar artık bana anlatacak yeni bir şey bulamıyorlar... Değirmen