Melek BAYHAN

Melek BAYHAN
@Melekleyizz
Ve bu kitap benim vücudum , Ve bu söz benim ruhum. Grigor Narckatsi
"Bu oda karanlık " diyordum, " bu oda yanlız bugün değil, her zaman böyle karanlık...Burada kitaplarımla ben yaşarız ve bize aydınlık getirecek kimsemiz yok ... Ben burada yanlızlığı bardak bardak içiyorum. Ve ihtiyar kanepelerle konuşmak istediğim zaman , onlar artık bana anlatacak yeni bir şey bulamıyorlar... Değirmen
1000Kitap
Reklam
" Aşk , zamanı ve mekânı aşabilen , algılayabildigimiz tek şeydir ." 🍂
Alıntı