Bayadır rafımda duran ama bir türlü fırsat bulup elime alamadığım kitabı iki gecede bitirdim. Okuyucuyu içine çeken sürükleyici bi konu hakim.Ben çok büyük bi keyifle okudum bi nevi yaşadım gibi oldu biraz aşk, sabır,sadakat bir çok konuyu ele almış yazar.Karakterler ve gelişen olaylar herşey çok samimiydi