Başarının ölçüsü “ Oldum “ dememektir . “ Ben oldum ,” demek çok tehlikelidir . Çünkü başarının temelinde , o tam olmamışlık yatar , püf noktası budur zaten . Arayışın her zaman devam etmesi gerekir .
Evet efenim . Yeni yılı fikirlerine çok saygı duyduğum 21. yy.da yaşayan nadide insanlardan İlber Ortaylı hocamın kitabı ile açayım . Kitaptaki düşüncelerin vücudumdaki her hücreme yayılıp can bulacağına inanıyorum.