Bir Mümin Sekman Sözü der ki ;
Ne de olsa kışın sonu bahardır .
Bu da gelir bu da geçer ağlama.
Sonra Araya Necip Fazıl girer ;
Sanma geçer bu karanlıklar ,
Gecenin ardında yine gece var .
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Büyük kahramanlarımdan Muhammed Ali, 70lerde kendisine “Kaç mekik çekiyorsun?” diye sorulduğunda harika bir yanıt vermişti:
“Çektiğim mekikleri canım yanana kadar saymam. Acıyı hissedince saymaya başlarım. Çünkü sadece o andan itibaren çektiğim mekikler sayılır.”