Melih

Rovîkî betdayîji şêiekîgkêdayî çêtit e, [ özgür bir tilki, zincire vurulmuş bir aslandan daha iyidir.]
Sayfa 209·Kitabı okudu
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Agirxweş e, lê xwelîjîjê çêdibe, [ ateş iyidir, ama kül de bırakır.]
Sayfa 117·Kitabı okudu
Du parên xizaniyê nezanîye, [fakirliğin üçte ikisi bilgisizlikten gelir.]
Were konê me, konê me vano. Serê stûnê konaji te re bi xuyano. Tu mêvanê sîng û berano. Şîva şivanê mala bavé min şîr e. Paşîva wîgoştê di beixano. [ Çadırımıza gel, işte şurada. Direklerin dikilmiş olduğunu gördün işte. Sen sinemin, göğüs tahtımın konuğusun. Baba evimin çobanının akşam yemeği süt, Suhuru kuzu etidir.]
Sayfa 35·Kitabı okudu
Ev meywe eğer ne abîdar e Kurmanci ye ew qeder Ii kar e (Bu meyve sulu olmasa bile Kürtçedir, o kadar yeter.)