Altı ile on iki yaş arasında olan çocuklar, gelecekteki atom savaşı sırasında, güvenilir bir yere götürülmek üzere bindikleri uçak bir saldırıya uğradığı için ıssız bir adaya düşmüşlerdir.
Okunmasını şiddetle tavsiye ediyorum. Bazı okurların okurken yer yer sıkıldıklarını söyledikleri bu kitap benim açımdan oldukça akıcıydı. Issız bir adaya düşen çocukların başlangıçta ne kadar uyumlu olduklarını ve sonrasında ne kadar uyumsuz ve vahşileşebileceklerini, otorite kurma isteklerini, gün geçtikçe adanın büyük bi cehenneme dönüşünü şaşkınlıkla okudum, özellikle son sayfalara doğru o kadar büyük bi şaşkınlık yaşadım ki benim için hiç beklenmedik bi son oldu.
Başlangıçta her ne kadar küçükler için yazılmış bi kitap olsa da bir yetişkin olarak bayılarak okudum