Ayrıca bence hatırlamamız gerek,biz sağken vücudumuza eşit değiliz. Geçmişimize de eşit değiliz, herhangi bir zamandaki davranışlarımıza da eşit değiliz.
" En büyük acısı,emin olma duygusunun kaybolmasıydı. Kendini köklerinden sökülmüş gibi hissediyordu... Ah! Ne korkunç şey! Rehber olan kişinin kendi yolunu bulamaması , yıkılması!"
Viktor Hugo, Sefiller