2026 yılında yalnızca “şimdi”yi yaşadığını zannedenler var. Oysa karşılaştığımız her insan, kendini tanıyıp aşmadıkça; bazen dedesinden-Nenesinin , bazen geçmişinin kırılmalarından devraldığı bir zihin ve acı katmanında yaşamaya devam ediyor olabilir.
İnsan, kendini idrak etmedikçe aslında bugünde değil; geçmişin gölgesinde yürür.