📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Bekle" dedin ... Arkanı döndün, ötekilerin yanına gittin. Verdiğin bu karşılıktan hiç gelmeyeceğini anlamıştım. Yalnız beklememe izin veriyordun, o kadar. " Beklemeyeceğim işte" dedim usulca, duymadığını sanarak sesimin yettiği kadar bağırdım ardından ...
Oysa bugün mektup gelmedi sizden. Asıl söylemek istediğimi de söylemeyemedim gene. Başka sefere. Ama yarın, ne olur, yarın bir şeyler gelsin sizden, kapıyı yüzüme kapamadan önce söyledikleriniz -kapanan bütün kapılarda vardır bu - korkunçtu.
Daha belirgin görüyorum sizi, kımıldamıyorsunuz, elleriniz yaşam dolu , öylesine oynak , istediğini bilen ... Karşılaşmış gibiyim sizinle ; ama sonra gözlerimi yüzünüze kaldırmak isteyince bir yangındır başlıyor .