📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Daha çok anlat ," dedim.
"Hoşuna gidiyor mu ?"
"Çok. Elimden gelse, seninle sekiz yüz elli iki bin kilometre hiç durmadan konuşurdum ."
" Bu kadar yola nasıl benzin yetiştiririz ?"
"Gider gibi yaparız."
"Önemi yok , onu öldüreceğim !"
" Ne diyorsun sen, küçük ; babanı mı öldüreceksin ?"
" Evet, yapacağım bunu. Başladım bile. Öldürmek, Buck Jones'un tabancasını alıp güm diye patlatmak değil! Hayır. Onu yüreğimde öldüreceğim , artık sevmeyerek ... Ve bir gün büsbütün ölecek."
"Xururuca ! "
"Ne var ? "
" Ağlamak kötü bir şey mi ?"
" Ağlamak hiçbir zaman kötü değildir, budala. Neden sordun ?"
" Bilmiyorum . Bir türlü alışamadım. Sanki yüreğim boş bir kafes .. "