Ben insan ruhundaki derinliğin ancak onunla ölçülebileceğine kaniyim.Evet,dibi görünmeyen kuyulara atılan taş nasıl çıkardığı sesle onların derinliğini gösterirse başkalarının alemi,bizim yüreğimize düştüğü zaman çıkardığı sesle bize kendimizi insanlığımızı öğretir.
Ben aşkı şiirlerde olduğu gibi bir yaz gecesinin mehtabından başlayıp sabahında biten bir rüya sayanlardan değilim benim için sevmek bir başka insanın ruhundan bir parça hükmüne girmek,onunla gülüp izdıraplarını paylaşmak. yalnızlığımız dengimizin olmamasındandır.
Ey kalbinde merhamet çınarı kurumayan sonsuz HÜKÜMDAR! Sen her şeyi yoktan var eden ve dilediğin de yerle yeksan edersin.
Rabbim ,bu kış ayazında dardaki tüm kullarının ellerinden tutup yerden topla,
Kışlarını çiçekli bahara çevir,
yüreklerini ısıt, kalplerine inşirah yağdır...
#Geçmiş olsun # Allah yardımcınız olsun#