Birbirimizi sevip rahatça yaşama ve geçinmenin yollarını bilmediğimiz ve kırk yıldan kalma kötü göreneklere yapışıp kaldığımız için dar bir kapıdan nasıl geçilebileceğini bilmeyip de itişip kakışan, birbirini incitip azarlayan kimseler gibi, hiçbir iş görmeden yorulup duruyoruz.
Azizim, bir insan ya hiç evlenmemeli yahut evlenirse ölünceye kadar karısına sadık kalmalıdır. Başka türlüsüne benim aklım ermez. Aile hukuku demek bu demektir…