Bu kitaba kalbimi bıraktım.Ruhumu bıraktım.Aslında ikisini de daha çok kazandım. O kadar ruhunuza işleyecek bir kitap ki sefiller.. Şu an bitirdim ve inanılmaz bir haz yaşıyorum.Bu kitabı okumuş olmanın ve bana kattıklarının hazzını.Bir annenin görmese bile evladı için yapabileceklerini , kötü bir insanın ne kadar alçalabileceğini ve arsızlaşabileceği,sevgisiz ve kendini (adalet!?) uğrunda kör etmiş birinin aslında olan adaletsizliğini,aşkın naifliğini ve daha birçok şey öğrendim.Mutlaka okuyunuz ,okutturunuz.Sefiller,kalbimde bir köşeyi sana verdim..