Orjinali olsaydı güzel olurdu..çok değişimlere maruz kalmış eser ama yinede okunur. Meraklısını bilgilendiren metafizik alemin karanlığına gizemine bir nebzede olsa ışık tutan zamanın alimi imam-ı şiblinin bu eserini okumanızı tavsiye ederim.
Güzel ve sürükleyici bir kitap..mitolojik bir roman.aksiyon macera kahramanlık destanlar ..film olsa kırar yıkar geçer ..her kesimden yaş farkı gözetmeksizin 7den 70 e okunabilen bir kitap.