Gerçeği görmek bazen can yakar,
ama insanı en çok da o büyütür.
Artık anladım;
bazı suskunluklar sevgi değil, vazgeçişmiş.
Bir zamanlar saatlerce konuşan insanın,
şimdi tek bir mesajı bile çok görmesi
insanın içini sessizce kırıyormuş.
Ben yazınca konuşuyor belki,
ama insan biraz da içten gelen çabayı özlüyor.