Siz erkekler sizi körü körüne seven bir kadına nasıl da kolay bi şekilde git diyebiliyosunuz? Sizin için her şeyi göze alacak kadar seven sizin için gözyaşı döken 1 dakika sesinizi duymaya muhtaç bir kadına nasıl oluyor da kolay bi şekilde arama diyebiliyosunuz? Her engeli aşmışken neden her acıyı çekmişken neden?