Yazmayı deneyen bir kadını,
kendini bilmez bir yaratık sanarlar.
Hiçbir erdem telafi edemez bu hatayı.
Cinsiyetimizi ve tarzımı yanlış anlıyormuşuz.
Terbiye, moda, dans, kıyafet, oyun...
İşte bunları istemeliymişiz;
Yazmak ya da okumak ya da düşünmek ya da araştırmak,
Güzelliğimizi gölgeler, zamanımızı tüketirmiş!
Ve en güzel çağımızda engellermiş zaferlerimizi.
Berbat bir evin sıkıcı işleriniyse,
En büyük sanatımız ve yararımız sayar kimileri.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İnsanı insan yapan, yüzüne güzellik katan ve onu sevdiren tek şey kalbinin temizliğidir. Yoksa hepimiz aynıyız, etten ve kemikten oluşmuş bedenleriz. Bizi birbirimizden ayıran tek şey kalplerimizin özelliğidir.
Hem onu yakışıklı filan diye sevmiyorum,Nelly; benden daha çok bana benziyor da onun için seviyorum. Ruhlarımız her neden yoğrulmuşsa,ikimizinki de aynı.